Galet trött!

Jag är så sjukt galet trött att jag tror jag somnar!
Ett bevis är att medans jag skulle logga in på datan så satt jag och tänkte på dagens skolfotografering och istället för att skriva in mitt riktiga lösenord skrev jag in Skolfoto, och började fundera på hur det stavades....
Bevis nog?? :)

Idag var jag den lyckliga att göra den så kallade "dagens"
Jag skulle gå ut från klassrummet och väntar på några kompisar.
Så jag stannar bakom läraren och börjar snurra runt lite på mina klackar, men så hamnade jag på den hala delen av dem, och vipps så ramlar jag rätt ner på rumpan - bakom läraren, och framför hela klassen.
Alla börjar gapflabba, men själv kunde jag inte heller sluta skratta, så jag bjuder helt enkelt på det! :)

På vägen hem, efter en lååååång sista lektion  - även fast vi slutade 45 minuter tidigare (lektionen är 2,5 timmar lång) -  så såg jag en jätte ball larv! Den va grön och hade en konstig pigg i rumpan! Jag lyckades ta ett foto med mobilen som jag slänger in, men den va inte lätt att fota för den va skit snabb! :O :D

 

Jag har sjukt ont i halsen, så nu ska jag nog fixa lite te med massa honung i, och något att äta! :)

 

Någon som vet vad det är för sorts larv förresten? :P


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? (:

2009-09-17 @ 17:12:15
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Marcus

Hahaha varför skrattar jag så fort jag läste att du ramla!? :D

Årets Matilda :P

2009-09-17 @ 17:27:22
URL: http://gyllis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du höra om din "dagens"!!! Hahah! Larven som du såg är en fjärilslarv! :)

2009-09-18 @ 00:02:22

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0