28/9 -09

Hej!

Jag har inget direkt att derätta om, utan dagen har varit ganska ointressant!

Jag är sjukt trött, så jag får försöka lägga mig lite tidigare idag... HAHA lycka till med det! xD

Imorgon blir det skridskor på gympan, ska bli lite kul att se om jag kan keepa up med det...
Var ju ett tag sen nu, ett år sen tror jag, o det va oxå med skolan.

När jag va liten ville jag ju bli värsta isprinsessan, fast ja la ju av med det efter ett tag eftersom jag tyckte det blev för svårt.. hade jag fortsatt kanske jag hade vart ute o tävlat o hållit på som min syrra...

Fast jag hade nog inte orkat träna typ fyra ggr i veckan...

Det räcker att gymma två ggr i veckan som jag gör just nu ;)


Snart kommer jag o Emma vara värsta muskelknuttarna!


Ikväll blir det Svenska Hollywoodfruar igen! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0