sömnig..!

Usch vilken dag
Sjukt seg, och jag är så trött så klockan skulle lika gärna kunna vara elva på kvällen!
Fick knappt sovigt nått i natt och vaknade upp typ en gång i halvtimman, sjukt jobbigt!

Tror att det är fredag idag hela tiden, men det är bara onsdag.
Imorgon drar anna och jag kommer sakna henne massor!
Och jag har bara en lektion imorgon, härligt! Bara det att den börjar halv två och slutar fyra :/
Men skönt med sovmorgon i alla fall!

På fredag är det dags för engelskaredovisningen och jag kommer dööööööööö, och sen är det LOV! :D

Men nu blir det att göra klart historia arbetet, och ikväll blir det Bonde söker fru! :P


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0