scrambled eggs

Ganska vanlig dag, förutom att jag var trött och vandrade runt som en zombie ett tag.
På gympan knockade Anna mig i huvudet när hon fick en skrattattack, och nu känns det som om jag har ett blåmärke eller nått :S
Efter skolan blev det gymmet med Emma, och vi körde på som bara den!
Nu har jag duschat, fått i mig lite rostmackor med äggröra på och te, och jag mår toppen!

Länge sen det gick så jäkla bra på gymmet, lite mycke folk bara, men dem långa minuterna på bandet som brukar sega sig fram gick riktigt fort idag!

Nu måste jag tyvärr plugga lite, och sedan avslutas kvällen med Ugly betty och Desperate på tv:n! :D

Förresten! :O jag har gått upp 7, ja SJU(!!!) kilo sen jag började gymma! :O helt galet!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0