Saker jag stör mig på i Amerikanska filmer!

# Ingen säger hejdå i telefon
# Folk bestämmer aldrig möte på en plats, utan säger bara "jag måste prata med dig" och sedan möts dem.
# "the bad guys" dör alltid av ett pistolskott medans hjälten tål flera stycken.
#Folk som är förföljda av en mördare öppnar alltid dörren när det knackar på.
# Folk som är försöljda av en mördare säger alltid "let's split up" (som om det hjälper?)
#Folk beställer mat på en restaurang, men sen blir de bråk och tjejen flyr, men killen följer efter och personalen på restaurangen bryr sig inte.
# De har alltid jämna pengar. (ingen växel här inte)
# De går aldrig på toaletten. (borde dem inte få en toakris mitt i allt ibland?)
# Pappan missar alltid barnens skolpjäs. (aldrig mamman!)
# Det är alltid bara en speciell person som kan rädda jorden.
# De sover alltid med smink.
# När det är som soligast och någon blir ledsen börjar det alltid spöregna.


Någon som kommer på några fler?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0