Halvt handikappad!

God kväll på  er!
Här sitter jag och skriver på tangentbordet med bara vänster hand... ganska jätte jobbigt är det!

Men nu är det ju så  att jag har varit hos doktorn och opererat bort mina två tora födelsemärken på höger skuldra, så jag har så sjukt ont att jag bara vill gräva ner mig nånstans och gråta.

Jag får inte träna eller röra mig för mycket på fem dagar nu. Så det blir en tråkig helg!
Sen får jag inte vara med på gympan i skolan på typ tre-fyra veckor. Det har jag däremot inte så mycket att klaga om...

Fick som vanligt, så fort något handlar om blod, mina vanliga snurrig i huvet saker, fast denna gången slapp det gå så långt  att det blev suddigt framför ögonen i alla fall.

Efter operationen blev det burger king, och sedan apoteket för att köpa plåster.
Så började jag så klart grina inne på apoteket för att jag hade så ont...
sen satt jag i bilen och väntade medans mamma och pappa gick in på ica.

tänkte titta på tv, men det gör så ont i ryggen då, plus att pappa bestämde sig för att han ville se ett tråkigt program... så det blev inget av det.

Nu har jag kramp i fingrarna på denna handen, så... ja hoppas ni haft en lite roligare dag än jag!

ciao!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0