Fastighetsbyrån goes Nrj

Jag satt och målade naglarna och lyssnade på nrj förut, och plötsligt dyker denna låten upp!


Är det bara jag eller tänker inte alla på fastighetsbyråns reklam när man hör den??
Lite konstigt att höra den på Nrj om jag får säga det själv!


Idag har varit en ganska rolig dag med mycket skratt! :D

På engelskan hade marcus en massa roliga saker för sig, och underhöll klassen genom att inte kunna bokstavera på engelska... men alla har vi svaga ögonblick ibaland ;)

På naturen hade vi en vikarie som var lite... speciell!
Alla gick typ, och sket i att jobba medans jag o någras till satt kvar, men ändå när lektionen var slut stirrade hon lite surt på oss o sa "Hoppas ni har fått något gjort nu"
Bara för att vi fick lite skrattattacker mitt i ibland. Vi hade ändå gjort  typ mer än hälften av alla uppgifter, o va dem ända i klassen som faktiskt jobbade, o så klagar hon på oss!

Efter skolan gick folket o fikade! mysigt va det! o välbehövt efter filmen vi satt och tittade på under sista lektionen.
Sjukt jobbig film som inte handlande om något, och bara var filmad från en vinkel, och med helt stillastående kamera. Booring! 

Kommentarer
Postat av: Emma

den låten va på nrj innan reklamen kom ;) hihi

2009-10-07 @ 20:52:50
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0