My little pony

Hej! Nyss kommit hem från gymmet, har bara hunnit laga till lite bacon o äggmackor, käkat dem, o nu sitter jag här!
Ganska vanlig dag, plus lite roliga inslag...

Det började med en massa tråkiga saker, men sedan på gympan (  :O  !!!!!!) hände lite skojsigt.
Jag hade lyckats packa ner ett linne och en t-shirt som jag visst klippt i (  :s  ) och den var waaaay to stor så den hängde bara, och bled ner så den gick inte att ha på sig.
Eftersom jag ville ha något mer än bara linnet på mig försökte jag riva sönder t-shirten för att försöka knyta ihop den eller nått, men det gick inte så bra, så marcus fick hjälpa mig. Så vi satt där på bänken och han rev helt enkelt sönder min tröja. Det va riktigt kul!
Det som va ännu roligare var att det såg ännu värre ut efteråt, och det slutade med att mitt lag skulle ha orange västar på sig, så jag dumpade min sönderrivna tröja (och marcus tog på sig den)!

Resten av dan gled på ganska bra, och vi slutade lite tidigare eftersom vi hade självstudier på sista lektionen.
Jag gick hem, för att sedan gå till gymmet typ en timma senare.

Vi kämpade på och efteråt skulle vi helt döda ta bussen hemmåt.
När jag går på bussen sitter busschauffören där och öppnar precis en cola light. (!?)

Jag - Hej
Busschaffisen - Hejdå
Jag- ??
Chaffis - oj nej! hehe

jag gick förvirrad bort från honom och satte mig långt bak i bussen.



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0