Donkendag

Dagen bestod av två lektioner, först en två o en halv timma lång fotolektion där vi satt och flummade i typ 2 timmar av lektionen medans vi väntade på våran tur att vara i studion, och sedan ca. 15 minuter inne i studion.
resten av tiden på lektionen pratade läraren, vi skrev ut lite foton, och jag satte upp allas på väggen.

Sedan hade vi svenska, och efter det drog Carro o jag till Kungs, och vi hamnade på donken med varsin meny.
Lite senare kom Anna och joinade oss.
När vi suttit och snackat i lite över en timma kom Marcus o Jossan, och skulle egentligen bara stanna till lite snabbt och köpa en hamburgare, men eftersom dem såg oss satte dem sig ner och vi satt där i ungefär två timmar till.

Ja, vi satt typ tre (!!) timmar på Donken.
Snacka om att ha ett liv ;)

Efter det drog jag hem.
Samma tjej som satt på bussen för typ två veckor sedan och ringde upp kompis efter kompis för att berätta att

När hon var ute och övningskörde så krockade hon, OMG lixom, fast de va ju inte hon, utan det va en som körde på henne när hon skulle backa, och ja den hon övningskörde med, han sa defenitvit att det inte va hennes fel. Shit asså, ja men vi hörs puss puss

Ja idag satt hon alltså på bussen igen och berättade för ännu en kompis om hur hon krockade - jag hade inte känt igen henne om det inte var för att hon satt där och pratade om samma sak ;)

Mitt i mitt försök att skriva klar idéskissen och "eskandet" till projektarbetet så kommer pappa ner och säger att han ska åka och köpa pressening o lite sås. Så jag dumpar datan och betämmer mig för att ut o köra lite.

Nu har Bonde söker fru börjat, så jag måste draaa! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0