Det är varmt i källaren! :O

Detta finns inte! det är VARMT i källaren, våran mörka, kalla, spindelkällare är varm! :O
På övervåningen däremot är det kallt!
Kan vara för att vi har ett typ tre-fyra meter långt hål från golv till tak i väggen där...
Pappa o min farbror joakim (haha som i kalle anka!) håller på att byta altandörrarna till en dörr så nu är det bäst att hålla sig borta! :)
skulle kunna visa en bild på hur det ser ut, för jag tog en med mobilen förut, men nu är det så att mobilen är på mitt rum!
ja... orka gå upp för trappan, och upp i det kalla lixom!?
Så nu får klara er utan en bild! :)

Jag har på mig min "help me i'm blond" tröja, och har en "jag saknar mitt blonda hår" stund för mig själv.

imorgon är det skola, och jag ooooorkar inte för det är jätte mycke läxor o saker denna veckan! :(

Det va nog allt för mig!
Puss&kram

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0