Billigaste fikan på länge!

Dagen började med att jag var så sjukt nervös att jag bara ville gräva ner mig någonstans, så att jag skulle slippa talet på engelskan, men sedan när vi väl satt där uppe och jag bara ville få det gjort så var det så många som skulle göra innan mig att jag inte ens hann göra det, så nu får jag vara lika nervös igen på fredag! :/

Efter engelskan hade vi lunch, men eftersom den inte var god alls och vi hade en timmas rast så tänkte vi att vi kunde gå till Kungs för att handla lite på Linneas, som firade tio år, och därför sålde ALLT för tio kr styck!
Vi tog marcus bil och åkte dit, men det vi inte räknat med i tidsplanen var kön.

Så lång kö har jag aldrig stått i för att komma till ett café!
Men där stod vi och väntade, och sedan när vi äntligen kom fram blev detg brottom tillb<ka till nästa lektion.

Det blev en grillad taco macka och en bit prinsesstårta för 20 kr! :D

Resten av dagen flöt på ganska snabbt, och nu ligger jag här i soffan och försöker undvika att behöva gå ner och plugga historia...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0