Ut på krogen och fira Carro ikväll!

Idag har det varit en ganska skön dag hitintills!
Började med engelska som gick ganska bra, och sedan hade jag och Elin våran håltimma, som även anna var med på idag eftersom hon hade självstudier!

Jag passade på att måla naglarna tills ikväll, och alla som gick förbi glodde på mitt lilla fina manikyrsbord. xD

Efter håltimman var det filosofi, som var lite segt, men det överlevde vi.

Efter det käkade vi lunch och nu är jag hemma.
Passade på att ta ta ut pengar på vägen hem - alltid bra att slippa hålla koll på bankkortet när man är ute :P

Nu har jag duschat och kletat på lite brun utan sol hudkräm som jag hittade, så nu hoppas jag bara att jag inte blir helt orangerandig!


Vi ska ha så sjukt roligt ikväll!
Äntligen behöver inte Carro stanna hemma när vi ska ut! :D <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Jippi vad kul :D

hehe, har lagt till dig också nu <3

2009-11-28 @ 17:16:22
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0