Fredag den 13:e

Fredag den trettonde har börjat, och än så länge har jag inte ens sett skymten av någon otur, snarare tvärt om!

Jag vaknar 6.40 och går upp och tvättar håret. Sen efter det tittar jag på mobilen och ser att jag fått nått sms.
Jag öppnar det och börjar läsa en blandning av engeolska och svenska ord och fattar ingenting.
När jag komme till slutet går det upp ett ljus eftersom det avslutas med "Ms T" som är min engelska lärare.

Jag läser igenom sms:et igen och det står att hon är sjuk, och att vi har självstudier. YES! :D

Jag kryper glatt ihop med mitt blöra hår i sängen och sover i tre timmar extra.
Jag både slapp engelskan och den jobbiga håltimman!

Nu  bakar jag scones, och ska titta på riverside in nan skolan börjar! :)

Härlig dag fredag den trettonde! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0