Framtidsfunderingar

På fredag är det fredag den 13:e så då är det bäst att passa upp!!
Som tur är har vi en bra lärare som, när vi ska bestämma prov dag, påpekar att  "Ja på fredag då är det ju fredag den 13:e och då kan vi ju inte ha prov"

Idag däremot är det den 11/11 och om två år blir det 11.11.11 coolaste datumet ever!
Så om du planerar att skaffa barn eller gifta dig eller nått snart så tycker jag du ska spara det till då! :D

Undrar vart jag befinner mig då... antagligen pluggar jag, frågan är bara till vad eftersom jag som alltid har vetat exakt vad jag vill bli, och vad jag vill plugga till börjar fundera på om jag verkligen väljer rätt eller om jag bara har allt för störa och omöjliga drömmar och borde tänka om.

Det jag vill låter snarare som ett drömliv än en faktisk karriär, och det känns som om jag behöver en del pengar för att kunna genomföra det...

Jag hoppas att det klarnar lite när jag går på "framtidsmässan" på lördag! :)

Om det inte gör det känns det som om jag är lite illa ute...
fast då får jag la ta ett sabbatsår. fast då måste jag se till att skaffa ett bra jobb som jag tjänar tillräckligt med pengar på för att överleva.

Framtiden närmar sig waaaay too fast!!!

Jag skulle vilja stanna i denna åldern ett tag, det känns som lagom.
Nitton låter så gammalt! :O

Tips tar mer än gärna emot!! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0