Första advent

Jag måste börja med att be om ursäkt jätte mycket!! precis som alla andra helger har jag varit sjukt dålig på att uppdatera! :(

Helgen har varit jätte bra, och den började med utgång för att fira att Carro fyllt 18!
Vi hade sjukt roligt!!! förutom lite jobbigt med kön in, och det faktum att det var gratis fram till 00.00 och vi kom in 00:01 så vi fick betala! sjukt dåligt! Men skoj hade vi ändå! :D

Lördagen blev till en slappis dag, och jag tittade på film efter film. Sov en hel del gjorde jag faktiskt oxå!
Jag som aldrig kan somna mitt på dagen! :P

I dag blev det jul på Liseberg med familjen! fast eftersom min syster hade uppvisning på kvällen så blev det ett ganska kort besök, och vi hann inte vara där när det blev mörkt, men det va mysigt ändå! :)
Efter Liseberg var det alltså uppvisning, så efter att ha vandrat runt och frusit på Liseberg så skulle vi in och sätta och i en kall ishall...

Uppvisningen gick bra, och nu har vi precis kommit hem, och jag tömmer min kamera på alla 716 kort jag tagit under dagen :P

Haha hoppas att några av bilderna blir lyckade i alla fall! :)
Jag ska försöka lova att ladda upp bilder från dagen imorgon!

Puss&kram

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0