En Lôrdag..

Lördag och jag vaknar runt elva, halv tolv.
Går upp o käkar frukost och sen blev det duschen.
Efter det kände jag för att gå ut och inviga min nya kamera på riktigt så jag drog på mig lite kläder och vandrade iväg.

Jag gick hela forsslingan, som är tre kilometer, på en o en halv timma. Jag gick riktigt sakta, men ja stannade ju o fottade massor oxå :)

Sen blev det en hel massa sms med Carro för att försöka bestämma något inför kvällen, vilket gick sådär, men vi fick till det till slut. ;)





Efter promenixen gick jag hem o käkade lunch. Efter det fördrev jag tiden tills jag stack hem till Carro runt sex tiden.
Vi snackade, käkade och kollade på twilight. Mysigt va det! :)

Vid halv elva tog jag tåget hem, och nu är det snart söndag...

Usch.. jag har massor av plugg som ja inte orkar med, o på måndag e de coopertestet som jag inte alls förberett mig för som ja ville gjort. Har inte ens vart på gymmet på en vecka! :O

Så va de me de... God natt på er! :)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0