My birthday :)

Idag är ingen vanlig dag, för idag är min födelsedaaaag! (8)

Yes idag gick jag upp klockan 6:40 efter alldeles för få timmars sömn, somnade nån gång efter ett...
Det blev in i duschen, och sen när jag vandrade ut möttes jag av mamma o syrran som stod o sjöng för mig. Det var nån ny teknik!?

Jag slapp i alla fall vara i skolan eftersom vi skulle på teater i varberg. Så vi hoppade på bussen och åkte iväg.
På bussen fick jag ett samtal från min mosetr Veronica <3 Blev lite förvånad när hon ringde, ja hörde inte ens att de va hon först :D Men de va kul att hon hörde av sig från Barcelona! <3
Teatern va la inte den bästa ja sett, men den hade i alla fall ett bra budskap.
Efter vi sett teatern och haft "frågestund" med skådisarna - som bara va 3 stycken :S, så fick vi ÄÄÄÄNTLIGEN äta.
Jag höll på att dö av hunger. efter de va vi tvugna att göra massa lekar o övningar, och sen var det av hemmåt med bussen igen.

Jag fick även ett super fint halsband av Carro, och hon hade bakat kladdkaka! värsta gulligt av henne! <3


När jag sagt hejdå till Anna o Carro gick jag iväg och fixade ett nytt pass, som jag kunde göra utan mina föäldrar! :D
så skönt!

Efter det gick jag hem och vilade tills hela familjen kommit hem och vi käkade middag och öppnade paket. Eller kuver snarare.

Plötsligt ringde det på dörren och jag öppnar. En blombukett trycktes in i min famn och hon som gav mig dem sa "blomsterbud till matilda" sen hade hon stängt dörren och gått.

Jag ba.. va? xD men ja öppnade dem och där i låg ett litet kort från Veronica, Teresa, Christian och Nico! <3
Tack så jätte mycke!! synd att ni inte är här bara :)



Presentkort på 4000 kr till kamera, och vi åkte iväg dirrekt till Media Markt!

Sen fick jag även dessa två fina korten! :P
Klicka för att förstora!


Kvällen avslutades med prinsesstårta! :D



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0