hungrig? -inte direkt!

Nu sitter jag här tjock och glad efter en supergod men fruktansvärt mättande söndagsmiddag med familjen Grann.

När vi kommet ill tio pepe möts vi av fyra glada grannar och lite senare kommer även en femte grann och den fjärde alsterbergaren.Lilla Sara som satt vid fönstret och bredvid emma vill sitta bredvid mig så vi fick flytta runt lite och resten av middan satt hon och lekte med mig, mitt hår och allt som jag rörde i :) Så söt är hon!

Det blev hamburgare för min del och de flesta andra åt plankstek/pizza. Mitt när vi satt och åt vandrade Anna, Carro, Linnea och Cissi in för att fira Cissi som fyllde 18.

Nu kommer jag inte på nåtgot mer intressant som ni kan anteckna i era små anteckningsblock så jag avslutar lite fint med en klapp på den mätta magen.

Puuuss!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0