Fikagalen

Det har blivit en hel del fikande på senaste tiden känner jag.
Hur gick det med sparandet av pengarna? :P

Igår blev det latte på Espressohouse på håltimman med Carro, Anna, Marcus och Andreas.

Idag blev det negerboll medans jag och Carro klippte i våra filmer och när vi var klara gick vi till Kungsmässan för att fika på Linneas. Det blev en brownie för mig och en macka för lite nyttigare och mindre snåla Carro ;)

Haglat har det gjort idag också.

Lyssnar på tre av  mina kompisar som sänder radio på radio Aranäs 95,2 mhz och ska snart försöka få lite mat i mig. Känner att jag knappt fått i mig något idag - förutom fika då.

Nu har ni massor av info att fylla i era anteckningsblock ;)
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.



Kaffe <3, Elin och jag <3 och hagel


Have a great night! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0