Slask i backen

Imorse när jag klev upp ur sängen efter aldeles för lite sömn möttes jag av SNÖ!
Jag trodde våren var här och vintern far away gone, men så var det altså inte, och jag som invigt både vårkläder, vårskor och solglasögon.
Jag vandrade irriterad på vädret iväg mot skolan i mina converce, och blev dyngsur av slasket. Jag genomled Webbdesignen som faktiskt gick ganska snabbt när jag kommit fram en rolig bild att göra i ordning.

Efter det hade vi ingen matte eftersom alla som fått ig skulle göra omprov, så vi satt och snackade oss igenom rasten och sen gick vi till bamba och käkade pannkakor! :D

Efter det hade vi rörlig bild, och vi hade ett inbokat möte med en ny förhoppningsvis bättre kille som vi kunde göra reklam för. Det gick lyckat och han var jätte positiv!

Efter det vandrade jag och Carro till kungs och vandrade runt lite tills vi blev hungriga och gick ut till MacceDonken på parkeringen för att slippa alla tjutande ungar.
Vi satt och snackade hur länge som helst och hade det jätte trevligt. Sen tittade William förbi lite och sen gick vi tillbaka till Kungs för att vandra runt två varv och sen gå till stationen för att möta Carros mamma!

När Carro och hennes mamma gick till frissan gick jag hemmåt och ringde tjejen på bowlinghallen som vi egentligen skulle gjort reklam för, och avbokade. Hon lät inte direkt glad, men hon får faktiskt skylla sig själv lite eftersom hon bara erbjöd oss en halvtimma att filma på, och det skulle inte ens proffs hinna få allt material på.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0