Saturday night

Fruktansvärt rolig kväll i Lördags!
Festen var hos Jossan i Fjärås och vi började kanske lite sent enligt mig, men när vi väl kom igång hade vi svin kul!
Först blev det mest att vi satt och snackade, och sedan började den oerhört spännande matchen i Limeboll, Tjejerna mot Killarna. Det var Marcus Svensson, Magnus och Bjlrn mot Elin, Josephine och mig. Vilka som vann kan man ju se på olika sätt. Men jag ser det som att vi vann eftersom att ja la Limen på tv bänken och där låg den även morgonen därpå. Altså hade vi den sist, vilket var vad hela grejjen gick ut på. Att man skulle passa runt en lime och behålla den i laget. Kan ha varit under den matchen jag fick mina hundra tusen blåmärken jag har på armbågar och knän.
Det blev nämligen en hel del runt krypande och klängande på varandra för att få  limen...

Efter att vi "lekt" hur länge som helst så blev det en promenad runt Fjärås station för mig, Carro och Macci. Vi sprang mellan alla skyltar vi såg och tog kort vid alla. Vi slutade på en älg, eller häst som ja kallade den, på en lekplats.

När alla började dö var fortfarande jag, Elin och Marcus Svensson vakna så vi låg och snackade. Sedan var det så varmt så jag och elin sprang runt huset i Underkläder. Det roliga var att medans vi sprang så tändes det lampor som tändes när något rörde sig i närheten framför oss.

Efter att vi sprungit gick vi in och fortsatte snacka, sedan var vi så varma att vi gick ett varv runt huset igen, i underkläder såklart, men då joinade även Marcus oss.
När vi blivit avkylda låg vi och snackade till efter fem, och sen började även vi somna.

Runt klockan nio väcktes jag av att Johanna höll på att göra sig i ordning eftersom hon skulle iväg och jobba stackaren. Efter det kunde jag inte somna om så jag fick typ max fyra härliga timmars sömn inatt...

Idag har jag glott på tv hela dagen och försökt ta ikapp mig, och imorgon har vi studiedag! Tur för mig, annars hade jag vart död! Imorgon ska vi i alla fall in till Göteborg och leka :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0