Sola lite för mig!

Idag klev jag upp klockan 8.40 för att åka till Borås och filma på Leon Lurje Trophy som är en teamåkningstävling.
Vi skulle åka klockan tio, för att vara där vid elva, men eftersom vi skulle ha med oss en seg syster och hennes två kompisar oxå så blev vi såklart sena - men bara tio minuter.

Väl i Borås träffade jag Ulf som hade hand om filmningen, och jag fick mitt fina funktionörsband. Han visar mig vad jag ska filma, och även denna gången fick jag stå vid sarjen, vid isen. Men det passar mig bra, för det är roligare att filma från den vinkeln eftersom man inte behöver filma alla, utan kan zooma in och få med lite roligare saker.

Klockan 12 började invigningen, och när den var klar sprang jag och käkade min sallad - dagens lunch.

Efter det rullade det på, och det slutade självklart med att de finska lagen ligger på top fyra, och det svenska laget seaflowers ligger på femte plats.

Vi får se hur det går imorgon, men det är i alla fall helt klart att finnarna är bäst på konståkning!



Imorgon blir det att gå upp ungefär vid samma tid för att åka tillbaka till Borås för att filma resten av tävlingen!

Ha en bra helg,

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0