Måndaay

Måndag och tillbaka till skolan. Inte alls lika utvilad som jag hoppats på att vara, men det kan bero på att jag stått i en ishall hela helgen och kommit i säng ganska sent.

Dagen bestod av lite trvliga stunder som bland annat inställd engelska och underbar idrott med innebandy på menyn.

På spanskan var gamla goa Boel sjuk, och vi fick myran som vikarie. Men vi slapp ha spanska, för det blev bakning istället. Vi vandrade ner till köken borta vid simhallen och där blev det kladdkakebak.

Kletig och alldeles för kort tid i ugnen åts dfen med glass. Gott va de i alla fall, fast efter mådde jag illa.

Efter spanskan vandrade jag hem för att en timma senare vandra ner till ishallen för att filma när min syrra åkte med i ledet!
Hon har ju bara vart reserv hela året, men idag fick hon åka med och hon va jätte duktig! :D



Fick en fin stämpel på handen oxå... kände att jag fick lägga in nån bild, så det fick bli på den xD



Hasta la pasta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bland annat inställd gympa och underbar idrott med innebandy på menyn....



nu e va du änna ute å cykla.. :P

2009-03-23 @ 22:49:59
Postat av: Elin

snygg header :D

2009-03-23 @ 23:00:28
URL: http://ihatethispart.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0