Kleemens time

Kleemens time just nu, men bara två av Kleemensarna är närvarande.
Caroline och jag -  som båda har med oss kameror och laddar dem eftersom vi ska filma in för reklamen imorgon. Men anna o Marcus - som inte behöver ladda batterier eller filma in i förväg är inte närvarande. Dåligt hörni ;)
Fast Marcus kan ha en ursäkt. Han gick tidigare från skolan och visste inget om mötet. Fast han har fått sms från Carro och inte svarat.

Nu kom i alla fall Annisen. Vi får la se hur detta mötet går - det brukar alltid bara bli massa annat tjöt om allt och nadaa.

Imorgon har vi altså a-dag och vi ska spendera den på en bilverkstad eller vad man ska kalla det, och vi ska filma.
Super skoj, jag ser verkligen fram emot det ... jag är ironisk om ni inte fattar det..

Shit vilket intressant inlägg altså! Öppna intresseöckerna och börja kladda ner för mycket intressantare än såhär blir det inte!

Nu är mötet i full gång, och som ja sa - Vi snackar då inte särskillt mycket om imorgon.  <3  <3

(Macci e fortfarande inte här! :O)

Wish us luck, we're gonna need it!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus

NU ÄR JAG DÄR! TACK VARE DIN BLOGG MATILDA!! :D

2009-03-31 @ 22:37:59
URL: http://metrobloggen.se/gyllis
Postat av: anna

öh :P

2009-04-02 @ 14:46:48

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0