"Jag behöver lite grupptryck"

"Jag behöver lite grupptryck" är typ min favvo mening. Ja brukar säga det när jag inte kan bestämma mig, till exempel i Bamba när ja ska ta mat o inte kan bestämma om ja ska ta pasta eller potatis. Nu gör jag det igen. Jag frågade emma vad hon gjorde o hon svarar
"Bloggar" "Självis korvis?" Jag svarar att jag inte gör nått, men att jag vell oxå får ta o blogga då.
Nu vet ni. Om ni vill ha nått mer att anteckna i intresseboken så lossnade min luddiga blå boll från min luddiga blåa toffla precis... Lite små tråkigt och onödigt, för jag kommer antagligen lägga den i nån låda och hitta den om ett halvår o undra vafan den ligger där för.

Såhär lyder konversationen...

Tilda säger (19:26): vill du spela nått töntspel med mig? :)
♥emma . säger (19:26): jaaaaa :E
♥emma . säger (19:27): töntspel töntspel töntspel :D

Gud så skoj jag har på en onsdag som denna. Imorgon är vi förresten lediga, eller det är utvecklingssamtalsdag. och förrutom utvecklingssamtalet så ska ja plugga matte - Vi har prov på fredag o det känns som om det e läge att börja fatta lite av det nu.



Jag saknar min lilla ekorre oxå. Det vill säga min lillasyster som är på äventyr i Schweiz med teamet, junior VM...
Hon kommer inte hem förren på söndag :/

Kommentarer
Postat av: Emmisen

TÖNTSPEL! :D

2009-03-12 @ 21:18:42
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0