Fiskleverolja

Jaa.. så det kan gå.
Jag har ingen jäkla aning om vad ja ska skriva om!
Jag är på jäkligt bra humör - ganska konstigt med tanke på att jag varit på lite halvt humör hela dan o mest stört mig på folk. Men nu efter att jag vart o övningskört första gången på typ två veckor -igen, det händer aldeles för sällan- så mår jag super!

Just nu skulle jag vilja gå o gymma o träna skiten ur mig, och sen dö i soffan framför desperate klockan nio. Men så blir det ju inte nu. Vill inte gå o träna själv :/

Snart blir det mat i alla fall. Fisk för andra gången idag. yippie, jag älskar ju fisk! ...inte!
Men jag bryr mig faktiskt inte om det! hahaha ja e helt knäpp. Ja bara skrattar åt allting. 

Fan ja kom just på att vi skulle lämna in översättningen av engelska texten senast idag! Ja o Marcus får ta o göra det imorgon helt enkelt! Nu ska ja sätta in påminnelse om det på mobilen!

Puss på er i alla fall! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0