Äntligen vååår!

Okej, så idag har jag gjort absolut ingenting! Otroligt underhållande och nödvändigt, men så blir det ibland.
Okej, jag har faktiskt gjort några saker. Jag har tvättat två maskiner med tvätt, fottat lite, och redigerat endel.

Min underbara söta syster kom hem efter en nionde plats på VM, det vill säga av 20 lag. Så ja tycker att de gjorde bra ifrån sig. Har saknat henne jätte mycke, och det är därför ja skriver så fina saker om henne.. Det blir tomt utan henne i nästan en vecka. Ingen att retas med, ingen att tjafsas med och defenitivt ingen att berätta om knäppa saker för.




Som sagt va ja ute o fottade lite idag. Gick inte lägre än till baksidan av huset, men det va ju trotts allt söndag, och en lat sådan. Hittade ett par fina krokusar, så NU är det vår!




Efter att jag fottat hittade jag lite roliga saker till photoshop, som bland annat ögonfrans och ögonskugge penslar, så jag sminkade mig lite, och jag får la ta och visa er resultatet...




Haha ser lite roligt ut, men det va kul i alla fall! Har målat ögonskugga o ögonfransar då, plus läppglans och rouge.


Jag har även fått lite sol idag! det va ju värsta fina vädret, så jag satt ute i kanske tjugo minuter o "solade" ansiktet xD  Det va skönt!

Nu känns det som om det äntligen är på väg att bli sommar, och snart måste jag köpa bikini och träna upp mig för badsesongen 2009! :D


Puss på revbenet!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0