Dag med tjejorna <3

Idag skulle jag iväg till Göteborg med Elin och Anna, och eftersom det var så grått på himlne bestämde jag mig för att ta bussen ner. Jag stog och väntade i hundra år, och när det var tio minuter tills tåget skulle gå började jag bli stressad, men ingen buss var inom synhåll.

Tre minuter innan tåget skulle gå kom bussen, och självklart missade jag tåget!
Jag sitter ute och väntar på nästa tåg som går en halvtimma senare, och avundas på alla som precis tagit studenten och åker förbi och skriker på sina flak... Samtidigt som jag tycker lite synd om dem eftersom de åker omkring i regnet.

Lite senare träffar jag Anna och Elin utanför Rut m.fl. och vi vandrar omkring på Nordstan. Efter ett tag hittar vi en liten affär med massa klänningar och det slutade med att vi allihopa köpte varsin likadan :) Efter att vi hittat likadana klänningar ville vi matcha med att ha någon rolig likadan hatt med oss till Turkiet och vi sprang runt i alla affärer vi kunde komma på som kunde ha hattar...

Sedan blev det lite kaffe från Espressohouse, Mocha latte in my <3

När jag kom hem till Kungsbacka igen ringde jag syrran och hon mötte mig vid Gôttegrisen och jag köpte en evighetskula. Nu blöder jag på tungan.. lyckat! (Y) :D

Mycket rolig dag <3
Puss på det!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0