God morgon :)

God morgon! Klockan är kvart över nio, och jag har redan varit vaken i en o en halv timma.. x)
Men det var bara för att jag var hos tandis i morse... Nu är jag för trött för att orka göra nått, men för pigg för att kunna somna om. Men det var inte detta jag skulle skriva om, jag skulle skriva om den roliga dagen i går - Skolavslutningen! :D
Jag har inte hunnit fatta att det är lov än, och att jag inte behöver gå till skolan på två månader typ! :D Underbart ju!

I alla fall. Dagen började i skolan kvart över tio, och vi lyssnade på kören i teatern, efter det gick vi till ett klassrum där hela klassen, och C klassen samlades för att äta lite kakor och lyssna lite på lärarna.
Efter det skulle vi tömma skåper, eller om vi redan hade tömt dem var vi tvugna att visa dem så de kunde bocka av oss på en lista...

När vi kramats hejdå med lite folk vandrade turkis-gänget iväg till Kungsmässan för att fika och snacka om turkiet.
Vi pratade om när vi skulle ses på flygplatsen och hur vi ska sova. Så nu är allt det klart. Det känns lite konstigt att jag inte kommer träffa varken Marcus eller Jossan innan vi åker eftersom de ska uppåt i landet... men desto roligare blir det kanske sen!? :)

Efter vi hade fikat o snackat på kungs åkte alla hem till sig, och sedan klockan fem träffades nästan klassen på rumpan för att äta/dricka lite och snacka. Det var mysigt!



När folk började gå så stannade jag, Anna, Carro o Marcus kvar för att träffa Elin och Jossan och sedan gick vi till Tiopepe och åt middag. Jätte mysigt va de och efter det va vi super mätta.

När vi gått från restaurangen åkte Jossan, Marcus och Carro hem, medans Anna, Elin och jag stannade kvar ute i regnet.
Vi fick för oss att åka till mig, så vi sprang mot stationen för att hinna med min buss som gick 3 minuter senare.
Men vi missade den självklart och anfodda och blöta satt vi inne på pressbyrån och tog fula bilder på varandra medans vi väntade på nästa buss som skulle gå en halvtimma senare, eller?

Men en haltimma senare kom ingen buss och jag tittade på tidtabellen och det visade sig att den bara gick en gång i timman så vi gick till Ica för att köpe Ben&Jerry glass medans vi väntade.

En sjukt rolig promenad är allt jag kan säga xD


Väl hemma hos mig trackaserade Anna en stackars spanjor på min msn och sen halv tolv åkte dem hem och jag gick och la mig för att somna tidigt inför tandläkaren. Men det gjorde jag självklart inte, eftersom när jag nääästan nästan somnat ringde Jesper. När jag pratat lite med honom gick jag tillbaka för att sova, men då var jag pigg igen. (Y)

Nu ska jag gå och äta lite frukost för jag tror att mitt bananlack har gjort va de nu ska göra.. :S

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0