Turkiet snaaaart! :D

Om ungefär två timmar sätter jag mig i bilen och drar till Landvetter! :D

Väskan är packad och klar, handbagaet e packat, ellt utom mobilen som jag bär med mig runt i huset...
Jag har duschat och rakat benen, sminkat mig lite, tagit på mig kläder, och nu väntar jag bara... :D

Jag är för nervös för att sitta vid datorn egentligen, ja kan inte sitta stilla, men ja kommer inte på något annat att göra förutom att ja kanske ska ta på mig leggings, jag får se, och att jag ska äta lite lunch, men tills dess försöker ja göra något annat än att gå fram o tillbaka i huset!

Om ni vill ha kontakt me mig så får ni gärna messa, men om jag inte svarar så e de inte för att jag inte gillar er utan för att jag inte kommer på något bra att skriva tillbaka som är värt tre kronor... ;)

Det kostar fasen 17-18 kronor per minut att ringa där nere! helt sjukt! :O

Vi ses om en vecka! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

HA DE BÄSTAST :D<3

2009-06-21 @ 12:25:30
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0