seeegt..!

Hej på er igen!

Sjukt segt väder ute och jag har inget att göra. Inte för att jag direkt är pigg på att göra något heller, men ändå.

Nu har jag lyckats få upp värmen lite i alla fall, förut låg jag o frös fast jag hade mysbyxor, långarmad tröja, tjocktröja med luvan på, filt och täcke på mig. Helt sjukt kallt va det!
Antagligen blev jag lite nerkyld igår i kväll eftersom jag gick med bara en tjocktröja som jacka i regnet...  och jag hade glömt paraplyet hemma.

Det är första dagen på sommarlovet och jag har redan långtråkigt, hur fasen ska detta gå? xD

Men nästa vecka ska jag jobba tre dagar o sen ska ja kanske träffa min moster o hennes kille, o sen e det midsommar o sen åker vi typ, så då har jag i alla fall fullt upp :D
 Måste bara hinna packa nån gång oxå :P

Nu funderar jag på att kanske gå o baka kladdkakemuffins... får se hur jag gör :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0