Min största fobi..!

Vaknade tidigt, vid typ kvart i nio, och bestämde mig för att gå upp. Så jag tog med mig täcket till tv:n och satt och zappade bland kanalerna. Sedan blev jag hungrig och gick och stekte lite plättar som jag tog med mig till tv:n.

När jag ätit kom jag på att jag lovat mamma att tömma hennes minneskort så att hon kan fotografera syrran ikväll innan balen, så jag gick  ner för att göra det.
Minneskorten ligger i mammas arbetsrum, och när jag kommer ner är det första jag ser en gigantisk spindel som sitter på väggen, två decimeter ifrån stället där minneskorten ligger.

Detta var värre än min mardröm som jag hade i natt - som handlade om att jag blev bjuden på fest hem till en av mina bardomskompisar, och där var det en kille som var helt sjuk i huvudet och bland annat sågade av näsan på en annan. Helt cp.

I alla fall så tog det mig tio minuters ångest och ett telefonsamtal till mamma för att jag ens skulle fundera på att gå in i rummet.
Efter att ha börjat grina gav jag upp och tog ett steg in i rummet. Som tur var rörde inte spindeln på sig, för då hade jag kutat ut ur rummet och absolut inte gått in igen. Jag lyckades till slut få ut minneskortet i alla fall...

Nu är det 55 minuter kvar innan bilderna har kopierats över till datan *suck* sedan tänker jag springa ifrån våran källare och inte gå ner igen fören någon kommit hem och tagit bort den jäkla spindeln!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0