Midsommar
Igår var det midsommar, och vädret var ändå hyffsat för att vara svensk midsommar, och det regnade bara lite ibland.
Dagen började med lunch hemma hos familjen Grann med familjen, och efter det gick vi och tittade på dans runt midsommarstången och åt tårta. Efter det tog jag bussen hem och fixade i ordning mig för kvällen.

Tog bussen ner till Åsa med Carro o Anna och en hel del andra, och sedan började festen hos Jonas.
I början var det lite stelt, men sen kom det igång och blev roligare! Träffade en del roligt folk och frammåt två blev vi hämtade av annas pappa. Fick inte mycke sömn i natt, när ja kom hem kunde ja inte somna, och jag låg och sms:ade istället.





Idag har jag slutfört packningen och nu saknas bara någon enstaka klänning som jag ska slänga i och sen är jag nog klar!
Jag kan knappt fatta att vi ska utomlands själva! Ska bli så sjukt kul!! :D <3

Hoppas att det regnar mycke i sverige nästa vecka och att jag blir riktigt brun ;)

Men alla som väljer att stanna här hemma får försöka ha det bra här i sverige utan mig, så ses vi om en vecka! ;) <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback

RSS 2.0