Jobba ^^

Kunde inte sova igår kväll och det blev inte bättre av att Anna bombaderade mig med sms, men tillslut somnade jag nog, och väcktningen gick i gång tjugo över sex, efter absolut max sex timmars sömn. *suck*

In i duschen och sen fixa i ordning sig, och sen åkte vi iväg mot jobbet.

Var där vid åtta, och sedan var det bara att bänka sig vid datorn och kontrollera så att alla namn var rätt stavade på alla anställda.

Efter ett par timmars gloand i datan va ja helt borta i huvudet och det var äntligen lunchrast.
Vi käkade och sen var det tillbaka till datan och fortsätta.
Det blev en glass paus mitt i och sedan halv fem var ja helt slut i huvudet och ögonen värkte, för att inte tala om ryggen - ja vet inte hur jag satt egentligen :S

Men pengar får jag så jag antar att jag inte ska klaga! :D
Fast lite massage hade ju inte varit helt fel nu.. ^^

Nu har jag inget mer intressant att dela med mig av min dag ;)

Kommentarer
Postat av: anna

smsbombade, jahadu, visst visst. typ två sms för att du la ut bilden..

hoppas du har tagit bort bilden iaf :)

2009-06-16 @ 11:17:50

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0