En dag med Elin :)

Vaknade i morse vid halv tolv, skönt att sova länge för en gångs skull! :D
Gick och duschade och när ja va klar hade jag fått sms om Elin som ville leka. Ja käkade lunch o sen gick ja ner till stationen o mötte henne, vi gick till Gôttegrisen o köpte fyra evighetsbollar till Andreas, och han som äger affären satt ute och solade när vi kom x)
När vi ville betala gick han jätte segt till kassan och sen han ba: -Ja, och Elin ba -Ja, och han ba- Nej, och Elin  ba- Jo?
Det va jätte roligt!

Efter det vandrade vi till Kungs och gick runt där lite, o sen satte vi oss ute o käkade glass. När vi ätit klart åkte vi hem till Elin och tittade på film. Det blev Sex and the city filmen!

Åkte hem med 19:59 tåget och på vägen till tåget mötte ja två killar som ba: -Kolla, Kolla, Beautiful girl. Och det gick upp för mig att om en vecka o en da kommer ja få höra det flera gånger om dagen. Men som tur är jag inte ensam blondin bland turkarna ^^ :)

När jag kom hem åt jag lite kladdkaka som jag bakade igår och sedan chips, jag känner mig så sjukt nyttig ;)

Rolig dag idag med Elin i alla fall! <3 :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0