Årets första dopp...

Här sitter jag och pillar bort lite sand mellan tårna - haha myysigt!
Idag bestämde sig plötsligt jag Anna och Carro för att vi skulle åka och bada, och så blev det.
Eftersom alla andra var tråkiga nog att komma mer femtielva ursäkter till att inte åka med så bestämde vi oss för att åka själva. Vi gick hem till mig för att hämta badkläder till alla, och när vi packat ihop lite saker bar vi av mot bussen.

Varma men glada trettio minuter senare hoppade vi av i Åsa och gick till stranden.
Ganska mycke folk va de, men inte så farligt faktiskt.

Vi gick och badade direkt, och sedan låg vi och solade länge. Fick i alla fall doppat mig fyra gånger :)

Nu är jag helt saltig och håret är helt kaputt, men skönt va de :D

Jag skulle haft kameran med mig, men anna som var livrädd för att jag skulle fotta henne gömde den, så ja glömde den hemma :(
Så jag tog en bild med mobilen som får räcka som bevis ;)

På gympan blev det stavgång  - Yippie va skoj, och sedan fotboll på det. Hemsk lektion!



Super härligt väder idag i alla fall! Det får de ta o fortsätta att vara tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Emmma

ååååh mysigt. vill oxo bada :)

2009-06-01 @ 19:18:19
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: anna

TAAAAA BOOOOOORT BILDENNNN!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-05 @ 00:54:07

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0