Gothia

Hello there!

Rolig dag med Carro. Vaknade av att hon sms:ade mig vid tolv och ja hoppade in i duschen. Runt halv två vandrade jag iväg mot Kungsmässan för att möta henne, och vi gick till -guess what??- Espresso house o köpte kaffe :D
Vi satt och snackade om allt möjligt, och när kaffet va slut bestämde vi oss för att vandra bort till gothia cup matcherna och se om de va några snygga killar som spelade, men alla va skit små och när vi började gå därifrån kom en tränare fram till oss o började snacka...
-Hey girls are you from sweden?
-Yees... sa vi
-This is my team and we're from england! sa han och pekade på en massa gapskrattande killar i gulsvarta tröjor.
o vi ba jaha?
- They really like pink, sa han och stog med ansiktet typ fem centimeter från mitt... jag hade en rosa tröja på mig, tyvärr!
- So if they ask for your phonenumber you know why! fortsatte han och gick ännu närmre mig medans jag backade bakåt.
vi ba -okay, och sedan gick vi medans hela laget stod o glodde på oss o flinade
-What did you say??? frågade hela laget honom när han gick tillbaka medans jag och Carro flydde bort från fotbollsplanerna.

Resten av dagen blev vi totalt utglodda av alla, och ett par hundra stycken visslade efter oss...

Sjukt kul hur stor skillnad de e på svenska killar o utländska. De utländska beter sig som om de aldrig sett en tjej innan i hela sitt liv! Vinkar, visslar o ropar efter en...

Kul att träffa Carro i alla fall, imorgon blir de då ingen rosa tröja!! - För då ska jag med Carro o kolla på hennes brosha när han spelar match! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0