Kramgurka

God kväll^^

Sitter här och lyssnar på musik på olika musikkanaler på tv:n efter en mysig dag med Carro.
Vi började dagen med att ta kvart i ett tåget in till Göteborg för att strosa runt på Nordstan o fika på.. Guess what?? Espressohouse (<3)!

Eftersom vi båda varit utan espressohouse ett par dagar drog vi fram våra fina csn-kort och fikade. Det blev en choklad och hasselnötsmuffins och en frapino för mig! :D

Efter att vi fikat och snackat skit ett bra tag vandrade vi runt lite i affärer och tog tåget hem med ett par extra gram på magen - men de e så det ska va ;)

Vi åkte hem till Carro och drägglade oss igenom pirates of the caribbean och efter det åkte jag med hennes familj och käkade middag på en restaurang som heter bamboo tror jag(!?) i Gbg. Gott va det, med en massa buffe där man plockade mat själv och sedan stekte de maten åt en. Vi satt bredvid ett stort akvarium och följde fiskarna och deras sega liv, och tyckte allmänt synd om dem tills vi kom fram till att de antagligen hade så små hjärnor att de inte minns hur tråkigt det är där de bor innan de glömt det igen.

Efter middan åkte vi hem till Carro igen och vi chillade lite där tills ja tog halv tolv tåget hem. På tåget va det party med allsång, och sedan vandrade jag hem i mörkret.

Skrämde upp mig själv över saker jag såg, som en stor sten i skogen som såg ut som en männsiska, och en katt höll på att skrämma ihjäl mig när den kutade ut rätt framför mig.

Det är egentligen hemskt mot alla killar att man ska behöva vara rädd för varje kille man möter när man går ensam i mörkret... Men jag behöver inte möta någon för att bli rädd - bara jag går i mörkret så inbillar jag mig en massa töntiga saker och blir rädd upp varje ljud jag hör. - That's me!

Hoppas ni oxå haft en bra fredag!



Btw, om man kan säga pussgurka, kan man inte sga kramgurka då??

Haha nu blev ja sugen på gurka för de :S

Men godnatt på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0