oh happy day

Dagen började ganska segt, och för att inte bli helt uttråkad bestämde jag mig för att göra is. Yippie va kul de låter tänker ni, men de va faktiskt lite roligt xD Jag hittade en kartong med frusna bär och frukter i frysen som ja stoppade i och det såg riktigt gott ut! :)

Efter att jag pillat med isen ett tag målade jag naglarna, och sen gick jag ut och solade i 45 minuter.
Efter att ja solat mig helt genomsvettig och flashat mig lite för grannarna gick jag till framsidan och drack kall soda streamad fruktdricka och åt glasstårta! *mums!*

Getingarna har hittat tillbaka till sitt gamla bo ovanför ytterdörren i år igen. Nu vet ni ;)

 Nu ska jag ta ut kyckling ur frysen och sen ska jag fixa till lite marinad, aldrig gjort innan men ja får leta fram nått gott recept på internet! Det enda ja vet helt säkert att ja ska ha i e honung för de e så jäkla gott i kycklingmarinad! :D
Hoppas vi får igång grillen tjejor ;)

Har även passat på att fota lite med min kamera - kärt återseende efter turkis resan <3
Här får ni lite foton från min dag än så länge!



















Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0