Det är söndag ida, bara så ni vet!

Jag kan inte få in i mitt trånga huvud att det är söndag ida! tror hela tiden de e månda!

Va i alla fall på kungs med Carro idag! sjukt kul att träffas igen för att snacka av mig :P

Vi fikade på Espresso house som vanligt ;) och sedan hittade vi en mobil inne på toan som vi va tvugna att lämna in...

Efter det vandrade vi runt på stan o pratade och sedan hämtade hennes mamma henne och jag skulle ta bussen hem - trodde jag - men bussen gick inte fören en timma senare eftersom det var söndag vilket jag inte fattade förens efter att ja stått o frusit o väntat på bussen i typ tio minuter, som jag sa innan, jag kan inte få in i  huvet att de e söndag alltså trodde jag att bussen skulle gå som vanligt på vardagar.

Nu e jag hungrig och ska se om de blir mat nångång!

Ha de gött! :D

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jag har nästan precis kommit hem ifrån min kusins kalas :)

2009-07-26 @ 21:15:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Vilken fin blogg (:

2009-07-26 @ 21:24:10
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0