vilken dag är det?

Jag känner mig helt totalt borta! Jag har inte koll på dagarna längre, de flyger iväg och jag tror hela tiden att det är en annan dag än det egentligen är. Igår (Måndag om jag inte misstar mig) trodde jag t.ex. att det var tisdag och jag blev glad för att top modell går på tv på tisdagar. Men sen sket det ju sig.
Idag däremot trodde jag att det var torsdag, och jag blev värsta lättad för att det snart var helg igen. Men nej, ännu en gång förstördes mina drömmar när jag fattade att det var tisdag och att jag har spanskaglosor till imorgon och även ett matteprov på fredag.

Från en sak till en annan så blev våran Turkietresa som jag o fem kompisar ska på till sommaren ombokad igår så vi åker en dag senare istället, vi måste bara skicka in en lapp och godkänna typ. Jag längtar svin mycket och vi ska ha så skojj!

Och för att återigen byta ämne så  börjar jag få lite panik för att jag inte övningskört sedan i november typ, och jag måste verkligen komma igång igen! Även om jag tänker på det varje dag så blir det aldrig av, jag fattar inte felet på mig, men det e ju så tråkigt!! Jag måste ta tag i det o börja köra igen! jag måste faktiskt! jag fyller snart 18 :O
Innan året är slut ska jag ha mitt körkort, punkt slut!

Idag hände för övrigt inte så mycket, mer än att vi såg på våra värdelösa "fotofilmer" som vi tog i fredags, och vi skulle visst ha tänkt på eyescanning när vi tog bilderna, vilket tydligen innebar att ögonen på personerna skulle vara på ungefär samma plats hela tiden... o så hade vi textkommunikation där vi skrev staffetberättelser. Carro, Jonas, Jesper och jag slutade med en berättelse om en potatis som hette gösta och en dam som hette Beata.
 Skoj var det iaf! Resten av dagen var ointressant och fruktansvärt seg.

Jag har börjat äta mindre i skolan oxå har jag märkt... jag är alltid jätte hungrig på de sista lektionerna och även jätte trött. Jag borde kanske gå och lägga mig istället för att sitta här nu iof. Så det tar jag och gör!

Hare bra!

//Tildaa

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0