Rubriiik

Väldigt nödvändig dag idag känner jag. Stressar skit mycket på morgonen för att ingeting ville vara som jag ville att det skulle vara och när jag kommer till skolan får jag det kära meddelandet att engelskan är inställd och istället för att våran underbara lärare meddelat oss tidigare så vi fått sovmorgon får jag nu sitta på skolan och vänta på att svenskan ska börja. skit kul!

Hela "rasten" satt jag och försökte komma på ett namn till vårt "filmteam" på filmkunskapen men det gick inget vidare..
Alla blev irriterade på mig när ja satt och sa förslag om allt jag såg "Fishmoose productions, blueberry produtions osv..." speciellt Marcus fick ryck på mig, fast det får han iof alltid, inget illa menat mot honom för jag e ju som jag e!
Tillslut kom jag och Anna tillsammans fram till "Barbapapamama productions" väldigt seriöst och bra namn, så om ni har några förslag tas de gärna emot!

Resten av dagen har varit allmänt tråkig och seg som vanligt, imorgon däremot har jag sovmorgon till tjugo i 12 :D

Kjaam Tilda

Kommentarer
Postat av: Marcus

:O får jag ryck på dej? :O det tkr ja väl då inte matildus...:P

2009-01-22 @ 20:08:06
URL: http://metrobloggen.se/gyllis

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0