Temlor

Idag va en lite annorlunda dag, eller egentligen inte mer än att det kändes lite ensamt ibland.
Carro och Anna va sjuka så ja o Marcus var on our own ett tag där när c:arna va på matte o vi skulle haft svenska, men den va ju inställd. Jag o Macki gick istället o åt - själva. Vi satt där lite halvmobbade vid ett eget bord o käkade vårat äckliga laxklet med kims specialare - pizzasallad med nån sås, som inte smakade sådär himla gott mot vad det gjorde första gången vi smakade på det.

Efter bamba träffade vi Kim utanför och följde med henne in igen för hon va hungrig. Efter att hon käkat klart drog vi oss bort mot s..nånting cafet och käkade semlor :D Första för i år för mig o det va möms!

Kim och Marcus
Marcus och kim mumsar i sig semlor

Efter att vi käkat ett tag började Marcus tappa kontrollen och hans grädde hamnade lite överallt, som tillexempel på hans skor! Ingen kan lyckas som han säger jag bara...

Efter skolan hade vi i-vals grejj, när vi kunde gå runt och få reda på vad de olika i-valskurserna handlar om, så jag gick där ett tag o sen tappade jag bort alla så då bestämde jag mig för att gå hem istället.
Men när jag var på väg ut ur skolan träffade jag josefin o Hanna så ja följde med de till Kungsmässan istället och det slutade med att jag kom hem med ett ceriserosa midjeskärp för 49:- från Gina och en ljusrosa bh från HM för 129:-

När ja väl tagit mig hem blev det endel övningskörning och Top modell och nu sitter jag här vid datorn igen.
Det var ungefär min dag i helhet och nu är klockan ganska mycket som vanligt när jag sitter vid datan, så jag säger väl som igår då: Nu måste jag gå och sova om jag ska orka gå upp i morgon.
Fast imorgon har jag i och för sig sovmorgon o börjar inte fören 11:40 så det e ganska lugnt ändå.

Jaja klart tjatat från min sida!
Kjaamar Tilda :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

nää ingen kan lyckas som mej :D ja e änna för bra alltså :d



Semlor va mkt gott :d

2009-01-29 @ 15:54:13
URL: http://metrobloggen.se/gyllis

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0