Gott nytt år!

Ska väl börja att säga Gott nytt år på er! Hoppas att 2009 blir ett bra år, jag har iaf ett par saker att se fram emot, och jag har ett "nyårslöfte" dvs att ja ska ta mitt körkort innan året är slut.

Idag vare en slappisdag eftersom det va 18 års fest hemma hos Anna igår och det blev ganska sent.
 Vi hade skit roligt och kvällen avslutades med att vi spelade spel och klockan 20 över fyra gick jag till slut och la mig.
Fyra och en halv timma senare gick jag upp och hjälpte Anna att diska.
Medans vi väntade på att gå till tåget spelade vi tjejsnack, och jag fick ringa ett samtal till Marcus (som inte är tjej, men som var med ändå) pappa och fråga om han kunde laga min cykel.
Efter att jag kom hem har jag legat i soffan och tittat på filmer, och snart beger jag mig tillbaka till tv:n för att titta på Bones som börjar om 3 minuter.

Imorgon blir det tillbaka till jobbet, och förhoppningsvis bli klar där så att jag kan få vara ledig de sista två dagarna på jullovet.

Ha det bra!
Pöss

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0