Tisdag då vettu!


Såhär blev bilden på Macci som jag tillslut fick klar!

Idag Var det kleemens filmning på hög nivå. Vi skulle förbättra våra 180-graders övningar, och vi kämpade hårt med att få ihop filmen. Jag tror inte att den kommer att bli lika bra som sist, för jag har så jäkla svårt för att spela arg, och jag kände att anna inte riktigt va på skrik humör eftersom hon egentligen var sjuk, men kom till filmen bara för att vi skulle kunna filma in och inte hamna back i schemat <3

Imorgon efter skolan skall vi filma klart och troligtvis börja klippa lite i den. Nästa gång är det inte jag som är skådespelare! det är en sak som är klar i alla fall. Jag har redan tre blåmärken efter dagens slagsmål och jag räknar med att ett par till kommer dyka upp innan vi filmat färdigt. Inget blått finger idag i alla fall, defenitivt ett plus!


Detta är våran super snygga logga som jag fixat till. Vi behöver bara fixa nått ljud som skall spelas upp till den eller nått innan våra filmer börjar.

Efter skolan blev det fattiga riddare med socker! mums! Kanske inte det nyttigaste eftersom det består av vitt bröd, vetemjöl, mjölk och ägg... men vem orkar bry sig om det? Man lever bara en gång :D

Imorgon blir det mys med Carro efter skolan, I can't waait! :P

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0