Oaz

Idag fick vi våran nya bil! en Toyota corolla verso! såhär ser den ut om ni e intresserade xD

Den heter Oaz nått! :)

Får ta och lära mig siffrorna oxå nån annan gång xD Dagen har gick ganska snabbt, började med spanska klockan 11:40 och den tog slut jätte fort. Sedan hade vi håltimma och då kollade vi lite på ett par klipp från filmen vi filmade igår.
Och efter det hade vi textkommunikation där jag typ inte hade nått att göra, och bara gick runt.
Trött som jag var orkade jag inte heller gå hem, så jag stannade ända tills vi slutade halv fem.

Nu sitter jag här och nyser som vanligt.  Imorgon är det fredag! Äntligen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emmposss

åååhhh.. najjs bil ;)

ses imorrrron på sm :D

2009-02-27 @ 19:47:57
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0