Lov!

God morgon! eller egentligen kanske god morgon är lite sent klockan två, men det känns som om jag vaknade ganska nyss och god morgon låter mycket mysigare än god dag eller vad man nu säger vid denna tiden på dygnet.

Första dan på lovet idag! sååå skönt! Ska inte göra nått speciellt, bara ta det lugnt och ta dan som det kommer, et e det bästa med lov, att man inte måste planera in varje dag. Något som är inplanerat är i alla fall fest på torsdan och bowling på tisdan.

Igår åkte mamma och jag in till Gbg och tittade på bilderna jag tog på Model Lab. De va jätte fina och det va skit svårt att välja. Från början hade jag bestämt att jag i alla fall skulle ha två bilder, eftersom om man köpte ett fick man ett på köpet, men sen slutade det med att det blev fem bilder för 1000 spänn...

Jag på Model Lab
Såhär blev en av bilderna!

Idag har jag vait ute och fottat lite i skogen, första gången på ett tag som ja lyckades ta mig ut och fotografera eftersom vädret varit för tråkigt och mamma alltid haft med sig systemkameran till ishallen och fottat min syrra när hon åker.
Så jag gick alltså ut, tänkte ta kort på fåglar, och så vilket visade sig vara ganska besvärligt eftersom alla träden va så jäkla höga. När jag väl hittat en bra fågel ringde mobilen...
Jag lyckades halka ner för en sten oxå, men kameran är i alla fall fortfarande hel och ren till skillnad för mina byxor som blev lite... bruna.
Jag hittade ett par laborationsglasögon oxå :S vem har med sig sånna ut i skogen??

Laborationsglasögon

Japp det var min dag än så länge.. nu tänkte jag försöka leka fram ett förslag till en loggotype för Kleemens produktionsförlag, dvs. Mitt, Annas, Carros och Marcus rörligabild namn..

Hasta bananas!
// Tilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild på dig! Kram

2009-02-24 @ 21:11:30
URL: http://thisismee.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0