julavslutning!

Hej där!

Äntligen är det jullov, och julkänslan ligger på 0!
Dagen började i teatern där vi tittade på juluppvisningen, och sedan blev det en lite halv flummig fika, där typ hälften fikade, och sedan fick vi gå.



Det blev en liten biltur till Kungs där vi fikade på riktigt, efter att jag lite fult stal ett bord från några som stod och väntade. Men min  farfar satt faktiskt där, så jag gick fram lite oskylldig, och dem skulle precis gå så jag fick det..
Det gäller att ha kontakterna om man vill få tag på ett cafébord i juletiderna ;)



När vi fikat klart blev det en iskall promenad hem, och nu sitter jag här och planerar lite inför kvällen och morgondagen.
Ikväll blir det utgång för att fira att vi har lov, och imorgon blir det julklappshandel med familjen.
Får se hur pigg jag är imorgon, men jag måste försöka få köpt mina julklappar nu! :P

Kommentarer
Postat av: bubbla

fyfan vad vacker jag är!

2009-12-22 @ 21:11:45
URL: http://abandoningthepilot.devote.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0