Härlig sovmorgon på en mörk måndag

Hej!
Vaknade i morse vid halv åtta av att jag fick sms från min engelskalärare Ms T.
"Am ill, självtudier" eller nått stog det, och jag gick upp och ändrade väckningen och gick tillbaka till sängen igen.
Sjukt skönt med EN lärare som fattar att man hellre sover om lektionen är inställd, än går till skolan och märker det!

Tack vare det började jag kvart över 12, och hade bara två lektioner.

Gick hem och tittade på film, och råkade hitta min evighetskula som jag började tugga på.
AJ i tänderna, men gott va det.
Nu har jag nått cp tuggberoende, och började tugga på en topps precis... inte okej!

Det var kort och gott min dag, imorgon är det gympa :( suck!

Kommentarer
Postat av: Marcus

sjalv fick ja smset 1331! men hade anda inte tankt att ga dit :)

2009-12-08 @ 13:15:51
URL: http://gyllis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0