I know what you did...

God morgon! :)

Igår kväll satt jag och syrran och mös framför tv:n, och kvällen slutade med att vi (snarare jag för syrran satt med datorn och hade kudde mellan huvudet och tv:n) och tittade på "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" efterföljaren efter "jag vet vad du gjorde förra sommaren" - fast det kanske ni fattade själva ;)

Filmen var bra, men helt cp och sjukt läskig så när den var slut var jag tvungen att se mig om överallt - speciellt inne på toan där jag var tvungen att leta bakom duschdraperiet flera gånger innan jag var säker på att det inte var någon där inne.
Jag blir svin töntig efter att jag sett på skräckfilmer! - som om jag behövde berätta det efter det jag precis skrev att jag gjorde efter filmen...

När jag skulle sova var det helt galet varmt och jag var tvungen att bära in våran gigantiska fläkt in till sovrummet så den stod och vrålade bredvid min säng hela natten.

Idag är det grått ute och jag sitter och kollar på tv  och käkade precis frukost och en muffins xD
Men även om det inte är soligt ute är det fortfarande sjukt varmt här inne!

Nu vet ni vad jag har gjort de senaste timmarna! :)
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra, samma här. =)

Vad gör du?

2009-08-09 @ 12:34:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0